Geboekt - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van Els Oechies - WaarBenJij.nu Geboekt - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van Els Oechies - WaarBenJij.nu

Geboekt

Blijf op de hoogte en volg Els

11 Februari 2015 | Dominicaanse Republiek, Punta Cana

Ivm allerlei andere belangrijke gebeurtenissen in dit jaar, wilden we toch nog een mooie reis maken. Na een misboeking bij onze vertrouwde reisorganisatie hebben we op de valreep nog gekozen voor de dominicaanse republiek. Vooral het heerlijk warme klimaat trekt ons aan in februari. Het lijkt me een vreemde gewaarwording om in je winterjas op schiphol te vertrekken en je korte broek aan te kunnen trekken na het landen op de dominicaanse. We hebben er veel zin in en gaan het ervaren!

• 11 Februari 2015 - 15:03

Carla:

Lijkt me heerlijk..... maar een misboeking bij vertrouwde reisorganisatie????? Fox???? ben benieuwd Heerlijke vakantie toegewenst alvast

• 14 Februari 2015 - 17:08

Els:

Ja Carla, bij Fox. We wilden eilandhoppen in Thailand. Nadat we geboekt hadden voor een bep. prijs, kregen we een rekening die € 800,- hoger uitviel. Bij navraag bleek dat er allerlei dingen niet konden en anders moesten zodat dat een meerprijs werd! Nou,was ons iets teveel meer!