Dag 15 Cape St. Francis- Tschisikamma - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Els Oechies - WaarBenJij.nu Dag 15 Cape St. Francis- Tschisikamma - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Els Oechies - WaarBenJij.nu

Dag 15 Cape St. Francis- Tschisikamma

Blijf op de hoogte en volg Els

25 Juni 2017 | Zuid-Afrika, Oost-Londen

Dag 15 Cape St. Francis, Tsichikamma.
We mogen lekker uitslapen maar worden wakker van de harde stormachtige wind. We vertrekken om 10 uur naar de hangbrug. Als we eenmaal in het busje zitten begint het te regenen. Bovenop de kloof stoppen we voor koffie en dan regent het flink. We kopen wat souveniers en biltong. Dan rijden we naar de ingang maar vanwege het slechte weer mogen we niet de wandeling maken en over de brug. We rijden totaan het water wat wild en woest tekeer gaat. De zee beukt de metershoge golven op de rotsen. Dit is ook een prachtig gezicht. We gaan de bus uit en het is dan bijna droog. We lopen er wat rond,maken foto's van de zee en de kolibrietjes die er ook vliegen. Het is er prachtig! Joop zegt hier nog nooit meegemaakt te hebben dat er geen mensen zijn. Maar vandaag is er niemand. Het is jammer van de hangbrug maar de beukende zee is ook imposant. Een uur later stappen we het busje weer in en gaan ergens lunchen. We doen dit op ons gemak want we hebben vandaag dan toch alle tijd. Rond half 5 zijn we weer terug en kunnen dan nog heerlijk even relaxen,douchen enz. Dat is ook wel eens lekker i.p.v. snel,snel omdat we moeten eten. Omdat er weinig anders is hebben we weer in ons hotel gegeten. Jammer want de kaart en de kok waren niet van de allerbeste kwaliteit. Het stormt en hoost nog steeds als we om half 11ons bed inkruipen met...een extra deken en het verwarmingsplaatje aan de muur aan!