Zevende dag, Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu Zevende dag, Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu

Zevende dag, Chang Mai

Door: elsenarie

Blijf op de hoogte en volg Els

28 April 2012 | Thailand, Bangkok

Vandaag voor mij een vrije dag....heerlijk uitgeslapen, ontbijt en daarna op ons gemak naar macDonalds gelopen om daar gebruik te maken van de gratis wifi. In het hotel blijkt internet niet te werken en we kregen ons geld van de gekochte kaart weer netjes terug. Maar ook bij de MacDonalds blijkt geen wifi te zijn. De cappuccino en de brownie waren overigens wel heerlijk.
Om 13.00 uur wordt Arie opgehaald voor de "flight of the gibbon" Een tocht hoog door de jungle via kabels van boomtop naar boomtop, touwbruggen etc. Er zijn maar twee deelnemers van onze groep die meedoen. Wieteke en Arie. Maar ze vonden het angstig leuk. Een hele belevenis door de jungle.
Ikzelf heb me deze middag maar een heerlijke voetmassage cadeau gedaan. omdat we vanavond zelf voor ons eten moesten zorgen, zijn we met een aantal zgewoon eens lekker naar de MacDonalds geweest. Soms komt de rijst en noedel je oren uit. Nog even over de avondmarkt geslenterd, koffers gepakt en ons mandje in. Morgen weer vroeg op pad want we hebben een hele reis voor de boeg naar ChangRai.

• 30 April 2012 - 10:21

Joyce:

Gaaaf! Dus papa was even "tarzan" ;)