Phuket ~ dag negentien - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu Phuket ~ dag negentien - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu

Phuket ~ dag negentien

Door: elsenarie

Blijf op de hoogte en volg Els

10 Mei 2012 | Thailand, Phuket

Het is al direct zonnig en belooft een mooie dag te worden. Na het ontbijt drinken we nog koffie op het balkon en besluiten om nog een lekker stranddagje te pakken. Het blijkt een goede keus want op het strand is het beter uit te houden als aan het zwembad, daar staat namelijk geen zuchtje wind. En op het strand heb je nog wat te bekijken. Ze deden vandaag jet-ski-en en parasailing. En natuurlijk komen ze allerlei prullaria aanbieden,zonnebrillen, jurken, maiskolven etc. Om een uur of drie waren we aardig doorgebakken en besloten richting hotel te lopen. Even douchen, drankje op ' t balkon, tukkie en dan is het al snel weer tijd om ergens een restaurantje te zoeken. Op de hoek bij "Chili" vinden we een gezellig tafeltje. We bestellen een cordon blue en een filet de mignon (biefstuk) we hebben weer eens zin in gewoon een stukje vlees. Het smaakt voortreffelijk. Lekker wijntje erbij! We blijven wat langer hangen om heerlijk mensen te kijken die over de boulevard lopen. Dan naar het hotel om de koffers alvast te pakken. Morgen vertrekken we en moeten we om 12 uur uit onze kamer zijn.

• 10 Mei 2012 - 18:11

Annelize:

Jeetje alweer voorbij, heel leuk om jullie te hebben gevolgd daar. Veilige vlucht, en tot "op ons durp"!!