Krabi, dag zestien - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu Krabi, dag zestien - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu

Krabi, dag zestien

Door: elsenarie

Blijf op de hoogte en volg Els

07 Mei 2012 | Thailand, Krabi

Vandaag was de excursie naar de Phi Phi eilanden gepland, maar al direct bij het ontbijt werd bekend gemaakt dat deze niet doorging vanwege het slechte weer. Het is bewolkt en er is 70 % kans op regen. De stroming op zee is dan te riskant.Misschien kunnen we hem nog vanaf Phuket maken.
Dus komt Nat met een alternatief om te gaan kajakken. Met zes man besluiten we dit te doen. Toen we eenmaal in de kajak zaten moesten we een grote oversteek maken en het begon te regenen en te donderen! Oh, oh, als dit maar goed gaat! Met z' n allen knepen we 'm wel een beetje. Maar aan de overkant gingen we de mangroven bossen in.......wat een beleving was dat! Eerst nog even geschuild voor de regen maar toen het eenmaal droog werd, hebben we genoten! Nog een leguaan-tje gezien. Prachtig! Dit hadden we niet willen missen! Na afloop kregen we nog een lunch want we waren wel hongerig geworden van al dat gekajak. Dat smaakte goed!
's avonds hadden we het afscheidsdiner omdat Bastiaan en Nat ons morgen naar Phuket brengen en ons dan verlaten. Alex onze goochelaar deed een paar trucjes en overhandigde hierna de envelop met fooiengeld aan onze reisleiders. Nog even wat nageborreld en lekker slapen.