Krabi ~ Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu Krabi ~ Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu

Krabi ~ Phuket

Door: elsenarie

Blijf op de hoogte en volg Els

08 Mei 2012 | Thailand, Phuket

Vandaag rijden we richting Phuket en stoppen in Pnang Nga voor een boottocht door de mangrove en varen langs het zgn: James Bond eiland. Toen we net op de boot zaten begon het toch te hozen! Binnen 3 minuten waren we helemaal drijfnat! Ze stopten nog ergens om te schuilen maar dat was al te laat. We weten nu zeker dat het regenseizoen eraan komt. Maar hierna kwam de zon weer door en konden we droogwaaien. Na het James Bond eiland leggen we aan op het moslim eiland Koh Panyee, waar we de lunch gebruiken. Na het eten terugvaren naar de bus. Onderweg naar Phuket doen we nog even de, aan Evert beloofde, rubber plantage aan. Ze demonstreren hoe de rubber wordt getapt en verwerkt.
En dan zijn we aangekomen op onze eindbestemming in Phuket. Hotel " The Old Phuket" het is een groot resort, modern en de badkamer zou mijn dochter vast helemaal geweldig vinden! Er liggen kiezels met stapstenen een stortdouche en een bad vanwaaruit je zicht hebt op het zwembad buiten. Leuk bedacht maar niet praktisch,natuurlijk. Na een duik in het zwembad, even gedoucht en op naar de boulevard om te eten. We besluiten om een pizza te nemen want we zitten aardig vol na zeventien dagen , twee maal per dag warm eten! Hij smaakt prima. Op de boulevard allemaal stalletjes en kraampjes met souvenirs en eten, zoals we de hele reis eigenlijk al tegenkwamen. Maar de prijzen liggen hier wel een stuk hoger als in het Noorden.We zijn blij dat we alles al binnen hebben.

• 08 Mei 2012 - 17:37

Annelize:

Zo leuk om al jullie stukjes te lezen!!

Nog veel plezier, Annelize

• 09 Mei 2012 - 08:20

Joyce:

Je hebt toch wel een foto gemaakt he? Van die badkamer ;)