Aankomst in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu Aankomst in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu

Aankomst in Thailand

Door: elsenarie

Blijf op de hoogte en volg Els

21 April 2012 | Thailand, Bangkok

Zo,vandaag is het dan zover! Om 14.00 uur stijgt het vliegtuig van china airlines op om op Bangkok weer te landen rond 6.15 uur lokale tijd. Het is in nl dan 5 uur vroeger. We worden verwelkomd door onze gidsen,Bastiaan (nl) en Nat (Thaise). Zij brengen ons naar ons eerste hotel in bangkok,waar we 3 nachten blijven. Het is alleen jammer dat het erg lang duurt voordat ze onze kamers schoon hadden en er in mochten. Om 11 uur konden we ons eindelijk opfrissen om vervolgens te gaan lunchen op de 78ste verdieping van de Bayoke Tower. Het hoogste gebouw van Bangkok. Dan pas zie je wat een "mega" stad dit is. Lijkt de skyline van New York wel! Na de lunch zat ik er wel een beetje doorheen wat betreft de slaap. Dus terug in het hotel even een "powernapje" gedaan. En vanavond een diner in het hotel en waarschijnlijk weer vroeg in ons mandje.

• 21 April 2012 - 10:06

Lianne:

Hoi, ik wens jullie een hele mooie reis toe!!! geniet ervan!!

• 21 April 2012 - 17:07

Carla:

Geweldig, ik voel meteen de kriebels der herkenning als ik aan dat geweldige uitzicht over Bangkok denk vanuit de Tower... het genieten is begonnen.
    En dat wachten op die kamers is op dat moment verveld, ook omdat je moe bent maar geloof me, op het totaal van de reis zal het te verwaarlozen zijn naast de prachtige dingen die jullie gaan meemaken. Veel plezier

• 21 April 2012 - 19:25

Annelize:

Fijn dat jullie aangekomen zijn, geniet ervan.