Vijfde dag, Tak ~ Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu Vijfde dag, Tak ~ Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu

Vijfde dag, Tak ~ Chang Mai

Door: elsenarie

Blijf op de hoogte en volg Els

28 April 2012 | Thailand, Bangkok

Na het ontbijt vertrekken we richting Chang mai. Onderweg hebben eerst het olifantenziekenhuis bezocht.Dat was wel leuk, maar erg klein. Er stonden maar een paar olifanten.Na wat foto's terug de bus in en verder. We stopten op een lokaal marktje, waar ze weer de vreemdste dingen aanboden. Onze gids kocht een paar zakjes voor ons om te proeven. Het waren gebakken sprinkhaantjes en meelwormen. In eerste instantie denk je Getver! Maar gewoon niet aan denken en proeven.En ik moet zeggen het smaakte niet eens vies. Een beetje nootachtige smaak! Dus overleven in de jungle kunnen wij ook weer!
Rond een uur of een weer de lunch en daarna nog twee uur rijden naar het Park hotel in Chang mai. Dit is een luxe hotel met mooie kamers in Aziatische stijl. Na inchecken, weten we niet hoe snel we naar het zwembad moeten gaan. Daar dachten er meer over, want bijna de hele groep was aanwezig. Weer gezellig lopen dollen met z'n allen, want inmiddels zijn we behoorlijk aan elkaar gewaagt.
Om 5 uur moeten we in de lobby staan om naar de twee uur durende echte Thaise massage te gaan. Daar aangekomen worden onze voeten gewassen en gaan de mannen en vrouwen apart in een kamer. Daar liggen allemaal matrassen op de vloer. We krijgen een echte Thaise drukmassage en komen er herboren uit. Na afloop krijgen we nog een kop Thaise thee, waarna Bastiaan en Nat ons weer meenemen naar een restaurant voor het diner. Dit was ook weer fantastisch. We hebben nog niet een keer hetzelfde gegeten. Hierna konden we op eigen gelegenheid nog over de avondmarkt. De kraampjes verkochten veel hetzelfde, dus na wat gedronken te hebben zijn we met de Tuk-tuk naar het hotel terug gebracht.