eindelijk Thailand! - Reisverslag uit Zuidland, Nederland van Els Oechies - WaarBenJij.nu eindelijk Thailand! - Reisverslag uit Zuidland, Nederland van Els Oechies - WaarBenJij.nu

eindelijk Thailand!

Door: elsenarie

Blijf op de hoogte en volg Els

12 Maart 2012 | Nederland, Zuidland

Na veel wikken en wegen, gaan we dan toch naar Thailand op vakantie. Het wordt de

“gouden lotus” rondreis in noord en zuid thailand. We hebben er verschrikkelijk veel

zin in! Om de thuisblijvers en alle geinteresseerden op de hoogte te houden van onze

belevenissen, lijkt me zo’n reisblog leuk om bij te houden.

Vandaag onze paspoorten opgehaald en de reisverzekering aangepast.De inentingen

hebben we al binnen bij onze vorige reis naar Indonesie. Dus vanaf nu: vooral inlezen,

informatie verzamelen etc.etc. Veel leesplezier op onze reisblog!

• 18 April 2012 - 22:13

Cobi Mets:

heeeeeeel veel plezier met de voorbereidigen en een hele goede reis gewenst. geniet ervan. ik ben nu al benieuwd naar de foto's. erg leuk dat we jullie kunnen volgen.
    nogmaals veel plezier.

• 27 Maart 2015 - 11:59

Joyce:

hee kijk nou wat ik vind :) leuk om nog even te lezen voor wij naar Thailand gaan :)