Tiende dag, Chiang Rai ~ Sukothay - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu Tiende dag, Chiang Rai ~ Sukothay - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu

Tiende dag, Chiang Rai ~ Sukothay

Door: elsenarie

Blijf op de hoogte en volg Els

30 April 2012 | Thailand, Bangkok

Na ons ontbijt afscheid genomen van ons mooie. Vandaag moeten we een eind rijden, als onderbreking heeft Nat verzonnen dat we even bij de witte tempel stoppen.
Een hele wit,zilveren tempel met heel veel kleine spiegel mozaïek erin verwerkt. ZO kitcherig, maar heel apart! Daarna weer een eind met de bus. Een koffiestop tussendoor en weer rijden,een luchstop tussendoor, daarna weer rijden. En eindelijk waren we om een uur of vijf in Sukotay, waar we eerst nog even een fietstochtje moesten maken langs allerlei historische oude tempels. Pfff wat was het heet!
Het resort waar we vandaag overnachten is weer zo schitterend, mooie tuin met lodge aan het water. En.......ja, een hemelbed! En de handdoeken gevouwen in twee verliefde zwanen. De romantiek zwijmelt er vanaf. Minder is, dat we morgenochtend om VIJF uur alweer op moeten!! Wie heeft dit bedacht? Wat vakantie? Welterusten dan maar.