Chumpon ,dag veertien - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu Chumpon ,dag veertien - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Oechies - WaarBenJij.nu

Chumpon ,dag veertien

Door: elsenarie

Blijf op de hoogte en volg Els

04 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Vanochtend niet zo heel vroeg op omdat het niet lang rijden is naar Chumpon. Onderweg doen we nog een ananas plantage aan en mogen vers gesneden ananas proeven. Deze zijn heerlijk sappig en zoet. Ook de durian krijgen we te proeven, ook lekker alleen niet sappig. Maar dat ligt aan het fruitsoort.
Even nog en correctie op gister. Er is in HuaHin geen tsunamie geweest. Ik had dat gehoord van een groepsgenoot maar deze informatie blijkt niet te kloppen.
Na een koffiestop ( met gebak) rijden we nog 2 uur om in Chumpon te komen. Ons resort ligt afgelegen maar wel direct aan het strand. En een heus bounty strand. We bleven foto's maken. We kregen een heerlijke club sandwich met wat patatjes. De rest van de middag waren we vrij. We hebben dus van alles wat gesnoept. Eerst een wandeling langs het strand, zwemmen in de zee, een wijntje op het terrsas met waanzinnig uitzicht en ook nog even in het zwembad gezwommen. We wanen ons in een film en iedereen roept ook voortdurend "wat hebben we het toch goed!"
De kamers zijn wel simpel,maar de omgeving maakt alles goed. Vanavond nog een bbq op het strand.

• 04 Mei 2012 - 12:12

Carla:

Ha Arie en Els, vanaf nu zijn jullie voor ons op onbekend terrein, hopen dat gedeelte van thailand ook nog ooit te zien. Zo te lezen vermaken jullie je opperbest en maken vanalles mee maar vooral ook veel genieten. Dat kunnen ze in Thailand wel. Het verhaal van gisteren over Hua Hin is niet doorgekomen er staat hetzelfde verhaal als bij de dag ervoor, dus de correctie op de tsunami is een correctie op iets wat wij nog niet weten....?
    geniet nog volop, tijd gaat al snel

• 04 Mei 2012 - 21:51

Ellen Lagerwaard :

En alweer zo'n geweldige dag.... Het blijft leuk om de verslagen te lezen ,iedere dag is weer anders. 't is Vast een fantastische reis!